skam!

jag vet inte riktigt hur jag känner just nu, tankarna bara snurrar runt i mitt huvud och jag kan inte förstå vad det är som händer. mina tårar rinner längs kinderna som regnet längs gatorna. hur jag än vänder och vrider på mig så känner jag bara skuld och skam!

jag vet inte vad jag hade gjort utan sofia, stoffe, jonna och mamma. utan er hade jag inte överlevt gårdagen, det är ni som får mig att orka och förstå. jag älskar er och det vet ni! ♥

nu ska jag snart åka in till stan med sofia och det känns helt okej men ändå jävligt jobbigt.. men jag ska fixa detta, jag ska i alla fall försöka att vara stark.

/J


Kommentarer
Postat av: Mamma Pilla

allt ordnar sig det vet du

älskar dig

Puss

2011-05-24 @ 16:25:42
Postat av: FRIDA

haha HON var galen:o

2011-06-07 @ 14:59:48
URL: http://fjidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0