tillbaka till det jag en gång kallade mitt hem..

igår va jag hemma hos emilia och åt mat och sen cyklade vi hem till lina och johan och va där en stund, sen for emilia hem vid tio och då gick jag och la mig och somnade typ halv elva. riktigt skönt att sova ut! nu sitter jag och väntar på att häpen ska börja och sen har jag bara två lektioner kvar sen slutar jag, men måste ändå vänta till 15.25 bussen eftersom att jag inte hinner med två bussen. :( ikväll så ska jag bara ta det lugnt men ska försöka att träna om det bara blir bättre väder.. och sen ska jag plugga lite matte också eftersomm det är nationella på onsdag!
shit, världens finaste ville! jag saknar & älskar dig massvis. ♥
puss /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0