så jävla less på dig din fucking....!?!?!!

Du fattar inte ett piss vad gäller vänner.. går det bättre i skolan för att jag inte är med min bästa? NEJ. mår jag bättre när jag inte är med min bästa? NEJ. var en vecka utan min bästa det absolut värsta jag varit med om? JAA. och det ska fan inte få hända igen. Då flyttar jag hemifrån, på riktigt. Sover i skogen eller ngt.. vart som helst utom HEMMA! fuuu äckel.

hahaha åh jag blir så jävla lack på människor som inte vill att man ska må bra? vad är deras fucking problEEEM?!?!?
feefaan


bara min babe! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Danni

du vet väl att jag alltid finns här för dej Emilia?<3

du kan prata med mej om allt och vill verkligen att du ska prata med mej när du inte mår bra! vill bara hjälpa dej..<3

2011-04-23 @ 19:35:19
URL: http://baradanni.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; haha oh ja ! fan vad gött!

2011-04-24 @ 14:01:30
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0