never say never!

sitter i skolan med linnea och det är helt underbart att ha henne här. jag skriver mer om vad vi har hittat på under dessa dagarna ikväll eller imorgon för nu ska vi åka till holmsund och bada. (:

vi bara glider isär mer och mer.. vi sa att vi aldrig skulle göra det och jag hoppas att vi inte kommer att tapppa varandra helt för du är min andra halva! det har hänt så mycket emellan oss nu, inget bråk eller så men saker och ting har gjort allt lite ostabilt. jag orkar inte leva utan dig, jag älskar dig glöm aldrig det! ♥
PUSS / J

Kommentarer
Postat av: emilia

JAG VET JENNY! KÄNNER SAMMAA!! vill inte att det ska bli så... de fååår inte bli så:(( älskar dig verkligen jättemycket för att leva utan dig gumman.. du får mig att må bra hjärtat<3 alltid vi, vi kommer klara det..<3<3<3

2011-04-29 @ 16:32:32
URL: http://jeennyemiiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0