jag vill typ stanna..

tänkte att jag skulle dra ihop någonting om vad som har hänt under veckan så let´s go!
fredag - jag kom hem rätt så sent så jag åkte direkt hem till jonna och banne och fick äntligen pussa på min fin fina ville! :D
lördag - jag drog in till stan ungefär vid sju? träffade lite folk osv, sen drog jag och emma till knislinge och umgicks med alla booooiisen hemma hos billan. :)
söndag - åkte hem till jonna en sväng när jag hade vaknat och efter att jag hade varit där så åkte jag direkt till linnea och sov där, så alltså hade jag inte sovit hemma någo än (a).
måndag - då åkte jag ifrån linnea rätt så tidigt för att färga och klippa håret på ett strå vassare. :) sen på kvällen kom R hem till mig och vi gjorde nog inget speciellt vad jag kan komma på. :)
tisdag - jag och R hade följe in till stan eftersom att vi båda skulle in till stan, jag skulle ju in och köpa fest kläderna men jonna och josse och ville och det blev awesome! :D
onsdag - hannes ( min kusin) och jag åkte in till jonna och åt pizza mummms! sen så drog jag vidare hem till linnea och kollade på när hon små fixade sig och sen så drog vi hem till pappa och lånade hans bil och sen körde vi en rundtur till stan bland annat. :)
torsdag - ja, då va hela familjen samlad hemma hos mamma (förutom stoffe o dom) så det blev ju fullt össsssssss kan jag lova! riktigt skoj. jag må nog ha den sjukaste och mest roliga familjen ever! :D
haha, oj vad långt detta inlägget blev, men jag va ju tvungen att ta igen ju. nu ska jag ner och prata med pappa och dom sen ska jag nog vidare ikväll vi får se hur allting blir osv.
MEEEEEEEN LITE GAMLA BILDER BJUDER JAG PÅ!
PUSSSSS/ J
bine och jag för ett bra tag sen! :)
jag och hosam typ malmö festivalen? :)
billy och jag i turkiet :)
jag och pulko typ i somras :)
jag och ida för ett riktigt bra tag sen! :)
hihi oj vad lite jag va ;)
hahaha, tur man va söt, not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0