It’s like one of those bad dreams when you can’t wake up

en mysig fredag kväll med b-rudarna = dålig uppdatering. i know! men i alla fall så åkte jag och emilia in till stan och möte upp jessica som också skulle sova här (hos emilia) och då träffade vi även danni och hennes kompisar. sen när vi kom hem hit igen så färgade jag mitt hår och vi satt och snackade och hade väldigt trevligt och mysigt. sen i morse så åkte jessica hem :( och jag och emilia for med hennes familj till holmsund och badade så nu är jag sjukt trött. men jag får se till att bli pigg tills ikväll eftersom det nog blir att dra på fest! :)
det kommer in bilder ifrån igår lite senare :)
puss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0