home sweet home!

har varit jätte dålig uppdatering, i know! kommer bara skriva lite snabbt nu för sen ska jag äta.
igår, så åkte emilia med mig hem och vi packade och städade mitt rum och tvättade och sk8tade en hel del, mys!
idag, skolan sen hem till emilia sen sov jag som vanligt (a) sen bar det av in till stan och fixade en fin fin sak till mamma, hoppas hon blir glad! :) har även sk8at lite idag med, så sjukt nice. nu ska vi äta sen så ska agneta (emilias mamma) och emilia köra och lämna mig på flygplatsen för jag ska bege mig mot skåne land idag, WIIIIE! :D
ska försöka att uppdatera så mycket jag kan hemma i skåne.
puss på er! / J
kommer att sakna dig stumpan men vi ses om elva dagar igen, love u! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0