he eat my heart

nu sitter jag på bussen in till stan. igen! blir att sova hon min älskling (emilia) idag igen. så skönt! vi ska nog bara ta det lugnt och skratta en massa som vanligt. och vet ni vad? nu är linneas biljett bokad, ojoj sån lycka! :D jag saknar dig så enormt mycket, det ska bli så kul att du ska komma hit och hälsa på! :) och imorgon så händer samma sak för mig som för emilia så ja, jag behöver ju inte skriva det igen.
måste bara säga att det är sjukt nice att dom har internet på bussarna! :D

i want u, so bad.
but i cant be with u.
bby, u driv me crazy.
u eat my heart
i want u, so bad.
but i cant be with u.
bby, u make me crazy.
u eat my heart.
u make me fucking sick!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0