glädje!♥

känns som att vi har varit väldigt dåliga på att uppdatera bloggen nu så nu får jag göra en liten uppdartering. (:
igår så fikade jag och emilia och alex på waynes och sen åkte jag och hon till tomtebo och träffade sabina och hennes sötis leon, mycket trevligt. sen gick vi hem till caisa och jocke på kalas eftersom att jocke fyllde år, haha väldigt mycket skratt och glädje. haha, ni är så sjuka i huvudet och jag älskar det och er! sen efter det så åkte vi hem till emilia en sväng och sen in till stan igen och träffade alexander igen, mys! ;* haha och det sjukaste på hela kvällen var när vi skulle ta bussen hem! haha, jag säger bara att jag och emilia va MINI poliser, haha! sjukt duktiga, men det var riktigt riktigt obehagligt, jag kissade fan nätan ner mig. ;)
hittade en riktigt gammal bild, så jag bjuder väl på den idag. (:
puss J

Kommentarer
Postat av: S <3

lilla sööta jenny ;) saknar dig snygging <3

2011-04-12 @ 18:55:46
Postat av: jenny

jag saknar dig med finis! <3

2011-04-12 @ 19:49:45
URL: http://jeennyemiiliia.blogg.se/
Postat av: S

komsi komsi <33 hatar att du bara stack till umeå å lämna mig här :'( <33

2011-04-12 @ 21:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0