blandade känslor

just nu är det mycket känslor i mitt huvud, lycka, glädje, sorg, förtvivlan, ångest, ilska osv.
linnea ska åka imorgon och det är jätte tråkigt verkligen.. men vi har haft underbara dagar tillsammans och ikväll kommer förhoppningsvis också bli awesome! skriver nog om vad vi har gjort tillsammans dessa dagarna på måndag :)
när jag kom hem idag så hade jag fått ett jätte fint kort på posten av cissi, gud vad fint av dig, jag började gråta! jag älskar dig & det vet du om! ♥
men nu ska jag i alla fall bege mig in till stan med bästa linnea där vi ska fixa oss och äta och sen dra vidare på fest, jag är riktigt taggad nu! puss på denna veckan och denna helgen.
puss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0