bara en enda känsla - rädsla

nu är jag hemma efter att ha varit i skolan mellan halv sex till halv nio, riktigt skönt att bara lägga sig i sängen och andas ut! medans jag ligger här och snurrar runt i mina tankar så är emilia och danni på maxi och köper godis! tjockisar, hihi nej jag skoja bara. jag trodde verkligen att skolan skulle vara dryg nu på kvällen men det va faktiskt helt okej, bilder på min underbart fina familj kommer upp sen när jag har lagt över dom på datan för just nu är jag på emilias data. hihi, hemma och hemma, jag är hos emilia. ♥

sån text som inte är vettig - bara skön att skriva

om jag ska vara ärlig så har jag tappat kontrollen, den kontrollen som jag lovade dig att aldrig tappa. men jag har gjort det nu. det är inte bra, inte bra alls. men jag vågar inte berätta det för dig för jag är rädd för vad du ska tycka och säga, men framför allt vad du ska göra.. jag är rädd att lägga över för mycket på dig. jag känner mig så liten och det känns som en enda stor skam att berätta det, bara riktigt pinsamt! men vad ska jag göra, jag har ju tappat kontrollen, helt och hållet. jag har insett det nu. det har gått över den gränsen, den gränsen som jag lovade att stanna vid innan det var försent. men tyvärr. jag kommer inte kunna hålla löftena jag en gång lovade att hålla. inte om jag inte vågar berätta. skammen överväger mitt mod. jag kommer inte kunna berätta. jag önskar att jag va stark som du, min fina vän!
puss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0