a promise is a promise

jag pratade nyss med alex i telefon och lovade att skriva ett inlägg om bara honom. haha vi får väl se vad det blir av det! ;)
alexander♥ - du är en super snäll och trevlig person som får mig att skratta en del, hihi. :] & du är sjukt gullig som åker in till stan bara för att träffa mig och pratar med mig i telefon när jag är mörkrädd. haha och sen är du ju rätt trög också, haha du ba: du kan inte säga ditt blogg namn för jag kommer inte komma ihåg det. jag ba: men du sitter vid datan, bara skriv in det? du ba: haha just det! HAHA så kass! :D
haha men puss på att du finns där, särskilt när jag är mörkrädd. (a)
/ J

Kommentarer
Postat av: riktigt gullefjun!

men va gulligull kille ;) borde hoppa på han ;] men akta han är ganska smart när han väl orkar (a)

2011-04-03 @ 22:43:26
Postat av: jenny

sv: haha jaså det tyck du ;) haha! det tror jag inte ett dugg på att han är ;)

2011-04-03 @ 22:45:45
URL: http://jeennyemiiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0