tillbaks på ruta ett i tankegången..

igår åkte linnea tillbaka till skåne, det va riktigt tråkigt och jobbigt vill jag lova. jag hatar farväl och ordet hejdå! men jag kan inte precis påstå att det är ett farväl egentligen för vi ses ju snart mitt hjärta. jag vil tacka dig ännu en gång för dessa fantastiska dagarna du delat med mig. jag älskar dig Linnea Jönsson!


jag vet inte var jag ska börja, jag är rädd att denna texten kommer att bli oändligt lång! men jag ska försöka att göra den så kort som möjligt.
Jonna Nathalie Persson - min fina syster ♥
jag vill bara tacka dig, för allt du har gjort för mig, men det är omöjligt, tiden räcker inte till, jag skulle behöva flera hundra år för att kunna beskriva och ge tillbaka allt du har gjor för mig.
jag är så arg på mig själv att jag inte visar min tacksamhet i alla lägen, men jag ska bli bättre på det. jag ska visa dig, varje sekund som jag får möjlighet. jag ska berätta mina tankar för dig varje dag! ibland tänker jag att jag ska berätta för dig, alla dom sakerna jag berättar för mina vänner och andra i min närhet. jag pratar om dig, jämt! jag berättar om hur fin och underbar du är, att du är den som förstår allt, att du är den bästa systern en människa kan ha, den bästa vännen, bästa flickvännen, bästa mamman i hela världen! du är helt enkelt det finaste som vandrar på denna jord. & du? jag är här, alltid. jag kommer aldrig släppa taget om dig! tack ännu en gång för allt du ger mig.
JAG ÄLSKAR DIG! ♥
jag vill även tillägga att Anna Josefine Persson - du är bäst!
du är den människan som alltid ger mig ett leende på läpparna, du ger mig ett underbart skratt. allt vi har gått igenom tillsammans, både du & jag och du, jag & jonna. det är minnen som aldrig kommer att lämna mitt hjärta. poteeeepeeeeeeen, peeennnypeeeen älskar dig. något enormt! och du vet precis som jag sa till jonna att jag alltid finns vid din sida, det finns ingenting som kommer att förändra det. ni är det bästa jag vet och det jag lever för.

en gammal bild på Jonna & Josefine - så fina!
Puss J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0